Steeds meer Nederlanders boeken in deze tijd een ‘staycation’: een overnachting in eigen land of zelfs in eigen stad. Hotels spelen daar volop op in met bijzondere arrangementen. Entree Magazine selecteert er vijf.
Steeds meer grote (retail)merken uit o.a. de mode-, food- of cosmeticabranche stappen de horeca in. Zo opende onlangs Rituals (inderdaad, het cosmeticamerk) een restaurant in Amsterdam en openden fitnessmerk Equinox en Louis Vuitton eerder dit jaar horecabedrijven. Handig: ze creëren hiermee een 360 graden-beleving rondom hun merk. We noemen vijf interessante voorbeelden, ter inspiratie om na de lockdown weer kunnen bezoeken.
Ondanks deze corona-periode openen nog steeds nieuwe restaurants hun deuren. Entree Magazine tipt iedere maand een aantal pareltjes van hotspots die de moeite waard zijn voor een bezoek!
1. Bar Rouge in de Supperclub – Amsterdam Bar Rouge is een bar, Aziatisch fusion-restaurant en club inéén en opende...
Ondanks het huidige coronatijdperk openen nog steeds nieuwe restaurants hun deuren. Welke zijn de moeite waard om te bezoeken? Entree Magazine tipt drie hotspots die onlangs de eerste gasten ontvangen.
De terrassen zien er dit jaar net even wat anders uit dan voorheen. Minimaal 1.5 meter afstand tussen bezoekers die niet bij elkaar horen, bredere looppaden voor het personeel, bezoekers die zich eerst moeten melden bij de gastheer of -vrouw en natuurlijk de handen die vaak gedesinfecteerd moeten worden.
Het beroemde hotel De L’Europe in Amsterdam is verbouwd. Laat je meevoeren in het nieuwe design, waar de bekende iconische grandeur wordt gecombineerd met eigentijdse luxe en lokale samenwerkingen. Het hotel wil hiermee niet alleen hotelgasten trekken, maar ook Amsterdammers.
Regelmatig lichten we een instatrend uit, dit keer is dat #Staycation
Hoe houd je je gasten gescheiden van elkaar, zonder dat je terras of restaurant in sfeerloze hokjes wordt verdeeld?
Onze hotelbranche moet het deze zomer vooral hebben van gasten uit eigen land. Maar hoe verleid je de Nederlander om naar jou te komen? Entree Magazine geeft 5 voorbeelden van inspirerende arrangementen!
Laurens Bos, directeur Brandt + Fernhout, wordt enthousiast bij het geven van een toelichting op de successen van Brandt + Fernhout, hun banden met de horeca en dus de jaarlijkse Horecava.
Duurzaam plantenconcept voor de horeca - Je zag ze overal op Horecava: Wijnkistjes met luchtzuiverende plantjes en kruiden, afkomstig van start-up Blooms out of the Box. De start-up stond voor het eerst op het Start-upLAB en wil met haar plantenconcept de horeca op een duurzame manier letterlijk wat groener maken. Maar nu de horeca dicht is, zijn er ook geen restaurant of terrastafeltjes om te versieren met Blooms out of the Box. We spraken met eigenaar Simon Speelman, over Horecava en hoe ze als start-up de coronacrisis doorkomen
Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!