Horecava schuift door naar het voorjaar

Dove


Wat is schoonheid? Die vraag is moeilijk te beantwoorden. Dove vindt dat schoonheid voorkomt in vele vormen en maten.Tijd voor echte schoonheidOnze producten worden gebruikt door vrouwen die weten dat schoonheid niet alleen wordt bepaald door de buitenkant, maar ook van binnenuit komt. En om al die verschillende schoonheden goed uit te laten komen heeft Dove een groot assortiment aan producten voor persoonlijke verzorging die mild zijn voor huid en haar.Het merk Dove kent een lange geschiedenis. In 1957 begonnen we met de productie van zeep met een ¼ hydraterende crème die speciaal bedoeld was voor de droge en gevoelige huid. De helft van de vrouwen heeft namelijk een droge huid die speciale verzorging nodig heeft. Dove onderscheidde zich hiermee toen al van de andere merken.Door de jaren heen zijn we, in nauwe samenwerking met de medische wetenschap, verder gegaan met het ontwikkelen van de beste producten op het gebied van persoonlijke verzorging.Zo bracht Dove in de jaren ‘80 de hydraterende wasgel op de markt. Daarnaast deden toen ook deodorants, bodylotions, een gezichtsreiniger, shampoos en conditioners hun intrede. In 1993 kwam Dove op de Nederlandse markt.Love your hairDove heeft ook een uitgebreid assortiment haarverzorgingsproducten om je haar in een goede conditie te brengen én te houden. Onlangs lanceerde Dove de Split Ends Rescue-lijn en een vernieuwde Intense Repair-lijn. Split Ends Rescue is speciaal ontwikkeld om haarpunten weer een gezonde uitstraling te geven en Dove Intense Repair helpt droog, beschadigd haar diep van binnen te herstellen.De feitenHet grootste merk ter wereld in producten voor persoonlijke verzorging, met dubbelcijferige groei.Hogere omzet dan alle merken toiletzeep tezamen.In de VS worden jaarlijks meer dan 1 miljard douches genomen met Dove-producten.Zie ook de brochure met informatie over haarverzorging en de brochure met informatie over deodorant in het algemeen.Dove Self Esteem ProgrammaSinds 2005 zet het Dove self-esteem project zich, wereldwijd, in om jongeren aan een beter zelfbeeld te helpen zodat zij het beste uit zichzelf kunnen halen. Ieder verkocht Dove product draagt bij aan dit project. Vooral moeders, maar ook anderen die veel met jongeren te maken hebben zoals leerkrachten, jeugdleiders etc. zijn een rolmodel voor jongeren. Zelfvertrouwen geef je door, een gebrek aan eigenwaarde ook. Daarom willen we zoveel mogelijk volwassen vrouwen bereiken en ervoor zorgen dat zij zelfvertrouwen doorgeven aan jonge kinderen zodat deze het beste uit zichzelf kunnen halen.


Neem direct contact op met Diversey- alle oplossingen voor een schone en veilige Horeca

Meest recente berichten van Diversey- alle oplossingen voor een schone en veilige Horeca

Deel je ervaring Doe mee

Door: Horecava van RAI Amsterdam in Amsterdam

Mooi merk! Heb jij als horeca professional ook ervaring met dit merk? Laat dan hier je persoonlijke reactie achter zodat we alle ervaringen kunnen verzamelen en delen!

10/10

Deel je ervaring over dit merk

Log in om een reactie achter te laten


Inloggen
Account aanmaken
Bekijk meer producten van Dove
Deel dit bericht
Blijf op de hoogte

Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.

Deel dit bericht
Welkom bij Horecava!

Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!