Asian Horecavizier

Asian Horecavizier is het blad van HorecaVizier voor de Aziatische horecaondernemer en richt zich op het food en non-food met de nieuwste trends, kooktechnieken, fabrieksreportages, productinformatie, horecanieuws, columns, interview chef-kok en een interview met een cafetariahouder. Asian Horecavizier verschijnt 3 keer per jaar met een oplage van 10.000 exemplaren ,welke gratis verzonden worden. Verspreiding geschiedt geadresseerd naar 5.000 Aziatische horecaondernemers in zowel de restauratieve als fastfood sector en 5.000 exemplaren worden in pakketjes verzonden naar Aziatische horecagroothandels en toko's.

www.asianhorecavizier.nl

Bakkerswereld

Bakkerswereld is dé onafhankelijke informatiebron voor brood- en banketbakkerijen, afgestemd op de informatiebehoefte van de ondernemende (banket) bakker. Alle onderwerpen die in het dagelijks werk aan de orde komen worden aangesneden in het vakblad Bakkerswereld. Daarnaast verschijnt 1x per jaar de Bakkersgids, een gids waarin alle adressen van toeleveranciers en belangrijke instanties zijn verzameld.

Het vakblad Bakkerswereld wordt ondersteund door de website bakkerswereld.nl, de Bakkerswereld nieuwsbrief die wekelijks op maandag en donderdag verschijnt en het event Grip op je Bakkerij.

www.bakkerswereld.nl

Coffee Pro

Coffee Pro

Coffeepro is het zakelijk platform voor en over koffie, thee en cacao. Via ons magazine, de website, nieuwsbrief en social media bereiken we maandelijks zo’n 10.000 professionals  die met koffie en aanverwante producten van doen hebben. Leveranciers, koffieketens, organisaties binnen de  horeca, catering en facilitaire inkopers bij overheid en bedrijfsleven.

Kortom, wil je  zaken doen in de wereld van koffie, dan kun je niet om ons heen!

https://www.coffeepro.nl/nl/

Culinair Saissonnier

Culinaire Saisonnier, al sinds 1996 op de markt, is het seizoensmagazine voor de professionele gastronomie. Het glossy vakblad verschijnt 4 keer per jaar, telkens bij de aanvang van een nieuw seizoen, en wordt gebruikt als inspiratiebron. De inhoud bestaat voornamelijk uit reportages over producten, technieken en restaurants, met veel internationale recepturen en prachtig fotowerk. Culinaire Saisonnier is ook op de Franse markt aanwezig. Saisonnier France is geen vertaling, doch heeft een eigen redactie. De chefsclub Les Amis Saisonnier, met circa 100 aangesloten chefs in 4 landen, maakt deel uit van het magazine. Jaarlijks organiseert de redactie in Maastricht het spraakmakende vakevenement Folie Culinaire. Er bestaat ook een digitale versie van Saisonnier, te vinden via www.magzine.nu. Speciaal voor de zoete keuken heeft Saisonnier een zusje: Pâtisserie & Desserts. Dit roze glossy vakblad dat eveneens 4x per jaar verschijnt, richt zich op restaurantpatissiers, banketbakkers en chocolatiers. Er bestaat ook een digitale versie. De derde tijdschriftenpoot van uitgeverij Euroffice betreft het vakblad KoksKoerier, het verenigingsblad van Gastronomisch Gilde Nederland. Het Gilde telt ruim 3.500 leden. De uitgeverij heeft een webshop www.culiboutique.eu en produceert tevens diverse culinaire boeken.

www.saisonnier.net

Drink Inspiration Magazine

Drink Inspiration magazine is een online digitaal vakblad dat gratis verspreid wordt. Drink Inspiration Magazine wil de drankverstrekkende horeca helpen met innovatie en eigentijds ondernemerschap. Trends, interviews, tips, inspiratie, cool concepts, hotspots en meer. Drink Inspiration magazine is recentelijk he-le-maal vernieuwd. Dankzij een nieuw ontwikkelde techniek is het magazine volledig responsive: dus makkelijk te lezen op desktop, tablet en mobiel! Bekijk de laatste edities via www.drinkinspiration.nl.

Keep your drinks up!
www.drinkinspiration.nl

Dagelijkse beurseditie van Entree Magazine

Entree Magazine is hét vakblad voor de horeca, verschijnt 11 keer per jaar en biedt actuele informatie en achtergrondartikelen. Zo biedt het de professional inspiratie en verdieping van de vakkennis. Belangrijke pijlers zijn ondernemerschap, culinair, dranken en stijl & design. In de presentatie besteedt Entree veel aandacht aan vormgeving en fotografie. Entree organiseert diverse verkiezingen, waaronder de jaarlijkse Entree Awards. Uiteraard is Entree ook online volop actief op EntreeMagazine.nl en op sociale media met @EntreeMag.

Op Horecava 2018 geeft Entree Magazine, net als vorig jaar, een dagelijkse editie uit. Deze magazines worden dan gratis verspreid onder standhouders en bezoekers in een totale oplage van 40.000 stuks over de 4 dagen. Het gaat om een exclusieve coproductie van de Horecava en Entree. De glossy-uitgaven worden geheel door de redactie van Entree Magazine geproduceerd. Redacteuren en fotografen vergaren het nieuws op de beursvloer en zorgen voor mooi beeldmateriaal. Vormgevers en eindredacteuren brengen het geheel samen: de look-and-feel is volledig in de stijl van de maandelijkse, reguliere Entree. De Horecava-uitgaven worden ’s nachts gedrukt en de ochtend na de beursdag verspreid op verschillende strategische posities, via displays en door hostessen. Daarnaast kunnen mensen zich te zijner tijd op EntreeMagazine.nl/Nieuwsbrief inschrijven om de digitale versies te ontvangen. Al met al dus ook een vooruitblik op veel mooie exposure, zowel redactioneel als commercieel.

Bezoek het team van Entree bij het Innovation and TrendLAB in hal 1.

Entree Magazine is met een minimale oplage van 24.000 het grootste horecavakblad van Nederland. Met 11 uitgaven per jaar van meer dan 100 pagina’s, dagelijkse online nieuwsberichten en wekelijkse nieuwsbrieven blijven horecaondernemers op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en de achtergronden. Entree inspireert en informeert over bedrijfsvoering, innovatie, trends, design, gastronomie, regelgeving, personen en producten.

Food Inspiration

Food Inspiration is een multimediaal inspiratieconcept, onmisbaar voor iedere foodprofessional die actief is binnen de wereld van eten, drinken en slapen. We helpen je om succesvol te blijven binnen de turbulente wereld van service en hospitality. Dit doen we met het Food Inspiration Magazine, de Food Inspiration Days, Food Unplugged, onze trendtours en trendpresentaties, boeken, het Food Inspiration Trendreport, en met de Food Inspiration Pioneers - een netwerkclub van innovatieve en nieuwsgierige foodprofessionals. Onze expertise is verkregen door tientallen beurzen en events te bezoeken en zelf te organiseren, honderden vakboeken en rapporten te lezen, duizenden interviews af te nemen met professionals, honderdduizenden restaurantmaaltijden te eten en ontelbare kilometers te reizen over de hele wereld. Een combinatie van ‘streetcredibility’ en ‘expert opinion’.

www.foodinspiration.com

@FoodClicks

@FoodClicks is al ruim vijf jaar hét crossmediale informatieplatform van de out-of-home sector. De diversiteit van de markt wordt binnen @FoodClicks geclusterd in drie focus gebieden, te weten: Horeca, Catering en Convenience. Aan de hand van onderscheidende nieuwsberichten, reportages en interviews blijven professionals  op de hoogte van alle ontwikkelingen in de dynamische foodservice markt.

www.foodclicks.nl

Gastronomie

Gastronomie is het gratis blad van HorecaVizier, gericht aan de Horecaondernemer en medewerkers, werkzaam in de gehele restauratieve sector. Het vakblad Gastronomie is een breed toegankelijk uitgave dat zich richt op het food en non-food in de Horeca met maandelijks de nieuwste trends, kooktechnieken, productinformatie, horecanieuws, columns, wijninformatie en interviews met ondernemers en medewerkers. De oplage van Gastronomie is 20.000 exemplaren per maand en verschijnt 4x per jaar.

www.horecavakbladgastronomie.nl

Horeca magazine (KHN)

Horeca Nederland Magazine, tijdschrift voor horecaondernemers, is een uitgave van Koninklijke Horeca NederlandKoninklijke Horeca Nederland (KHN) is de grootste horeca belangenorganisatie in ons land en vertegenwoordigt 20.400 horecaondernemers met 200.000 horecamedewerkers. KHN maakt zich sterk voor de horeca, geeft leden persoonlijk advies en biedt financieel voordeel. Om leden en bestuurders te informeren en betrekken zet KHN diverse kanalen in zoals khn.nl, Horeca Nederland Magazine en de digitale nieuwsbrief.

www.khn.nl

HorecaVizier

HorecaVizier is een vakblad binnen de Nederlandse Horeca. De HorecaVizier is een informatiebron voor ondernemend Horeca Nederland, met maandelijks een compleet aanbod over personeel vacatures, nieuwe producten, interviews met bekende Nederlanders, bijzondere horecabedrijven, en het totale horeca-marktaanbod van de makelaars. De HorecaVizier verschijnt 12 x per jaar en wordt met een maandelijkse oplage van 20.000 (full color) gratis verzonden naar de Horecaondernemer. In januari een oplage van 40.000 exemplaren. Horecavizier wordt ondersteund met de websites www.horecasite.nl en www.horecavizier.nl.

www.horecavizier.nl

Misset Catering

Misset Catering is dé multimediale informatiebron voor catering in business, education, care en party, dat 6x per jaar verschijnt. Eigentijds en eigenwijs, uitdagend en informatief. Met de juiste balans tussen praktische vakinformatie, actualiteit, ondernemersinfo, inspiratie en ontwikkelingen in de veelzijdige wereld van catering. Interviews met ondernemers, managers en specialisten uit de branche, conceptanalyses, tips over alle aspecten van het management en aandacht voor de werkvloer. Het magazine Misset Catering wordt ondersteund door de website missetcatering.nl (onderdeel van missethoreca.nl).

http://www.missethoreca.nl/catering

Misset Horeca

Misset Horeca is dé multimediale informatiebron voor ondernemers en managers in de horeca. De redactionele pijlers zijn: achtergronden en analyses van het nieuws, praktische tips en direct bruikbare ondernemersinformatie, inspiratie en diepgang op het gebied van eten, drinken en slapen en interviews met ondernemers en specialisten in de branche. De redactie brengt ondernemersinformatie op het gebied van onder andere financiën, producten, marketing, wet- en regelgeving via reportages, artikelen en praktische tips. Uiteraard is er ook aandacht voor culinaire informatie, recepten en receptcalculaties. Het vakblad Misset Horeca wordt ondersteund door de website missethoreca.nl, een nieuwsbrief (3x per week) en diverse events.

http://www.missethoreca.nl/

Out of Home Shops

Out of Home Shops is al 18 jaar het onmisbare vakblad voor professionals in de Out of Home markt. Wij informeren en adviseren ondernemers, formuleorganisaties, groothandels en fabrikanten in de petrol, gemaks, catering en horecabranche met ons crossmediale platform. ''Out.of.Home Shops heeft als missie om ondernemers en beslissers in de branche steeds op nieuwe kansen en ontwikkelingen in de foodservice te wijzen''.

www.outofhome-shops.nl

 

Snackkoerier

Snackkoerier is hét interactieve kennisplatform voor professionals in de fastservice- en fastcasualbranche. Snackkoerier biedt praktische informatie op een inspirerende wijze. Dit doen we door een evenwichtig aanbod in actualiteiten, achtergrond, opinie, inspiratie, aspiratie, trends en toekomstverwachtingen. Het vakblad verschijnt maandelijks en wordt ondersteund door snackkoerier.nl en twee keer in de week een nieuwsbrief. Daarnaast is Snackkoerier de initiatiefnemer van de Snackkoerier Cafetaria Top 100.

www.snackkoerier.nl