Reserveringssysteem Online Gastheer geeft technische power

De reddingsboei van de horeca worden, dat was de insteek. Door in een rap tempo nieuwe features toe te voegen, slaagt het team van het reserveringssysteem Online Gastheer erin de horeca te helpen.


Jonathan Bergers, creator en oprichter van Online Gastheer vertelt hoe zij de uitdagingen zien in tijden van coronamaatregelen. Hoe je juist nu een optimale bezetting hebt, het maximale uit je gasten haalt en de veiligheid van je personeel garandeert.

Snel schakelen door Corona

Na een geslaagde Horecava, moesten ze een paar maanden later snel schakelen in verband met de sluiting van de horeca. Jonathan: ‘We houden veel contact met onze klanten, we luisteren en combineren hun wensen met onze technische expertise. We kijken waarmee we restaurants kunnen faciliteren. De afgelopen weken bijvoorbeeld met het bestellen van cadeaubonnen, tijdsloten voor het ophalen van bestellingen en speciale acties.’ Een voorbeeld is ‘The Lemon Box’ van restaurant The Lemon Tree in Deventer. Via Online Gastheer bieden zij een box aan met alle ingrediënten voor een volledige fine-dining ervaring thuis.

Online gastheer voorbeeld van take away in het reserveringssysteem

Optimale tafelplanning

Naast dat Online Gastheer voor 1 juni insprong op de maatregelen, blijft de ontwikkeling ook nu op to date met nieuwe functionaliteiten. ‘Reserveren is verplicht en door het maximum aan 30 personen, is een goede bezetting nog belangrijker. Je wilt dan zoveel mogelijk omzet genereren. Dus een optimale tafelplanning met verschillende shifts. Dat is de specialiteit van Online Gastheer. Ook kan er bijvoorbeeld upsell toegepast worden tijdens het reserveren van de gast. Zo kan er een maximale omzet behaald worden.’

Reserveringssysteem Online Gastheer optimale tafelplanning

Online Gastheer: laagdrempelig en persoonlijk digitaal contact

‘Onze klanten zijn bang veel tijd kwijt te zijn aan de verplichte controlevragen, die zij aan de gasten moeten stellen. Met de corona-vrij-check kunnen zij dit proces volledig automatiseren. Daarnaast kan de gast van tevoren op de hoogte gesteld worden van de spelregels. Bijvoorbeeld bij het dineren in blokken van twee uur of bij een verplichte aanbetaling. Ook onze WhatsApp-functie is perfect voor deze tijd. Komt de gereserveerde tijd toch niet uit, dan stuur je de gast gewoon een app’je met een nieuw voorstel. Zo raak je hem niet kwijt en heb je persoonlijk en direct contact. Kortom: dankzij onze app voldoe je straks aan alle regelgeving, weet de gast waar hij aan toe is en krijg je bovendien extra zekerheid.

Goed luisteren naar horeca-ondernemers en denken in mogelijkheden. Online Gastheer laat zien dat we samen sterker uit de crisis kunnen komen. Nieuwsgierig hoe het jou kan ondersteunen in deze tijd? Tot 14 juli geeft Online Gastheer gratis corona-pakketten weg. Binnen anderhalf uur ben je online!

Neem direct contact op!

 

Nieuwsgierig naar de laatste update van Online Gastheer? Lees dan ook het persbericht.


Ervaringen van anderen 0 ervaringen

Laat als eerste je ervaring achter!

Deel je mening

Blijf op de hoogte

Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.

Deel dit bericht