High Traffic - Convenience

We eten steeds meer buiten de deur en vullen onze week met activiteiten waar we blij en ontspannen van worden. We zijn onderweg, werken, sporten, mediteren, socializen en delen daarbij onze tijd graag zo efficiënt en effectief mogelijk in. Eten of eten halen gebeurt daardoor steeds meer op high traffic locaties op de route.

Treinstations en vliegvelden vullen de verschillende behoeften van consumenten goed in met een uitgebreid aanbod van fastserviceconcepten. De keuze is groot, van ontbijt, gezonde maaltijden, vers en ook van een goede snack. Op tankstations is een goede verschuiving gaande naar steeds meer vers belegde broodjes, maar opvallend is dit aanbod slechts een beperkt deel van de dag te verkrijgen is. Hoe is hier meer uit te halen? De high traffic locatie naast de snelweg gaat in de toekomst steeds meer functies aanbieden: naast een uitgebreid aanbod van versbereide gerechten, is er een gelegenheid om te werken, vergaderen, sporten en boodschappen te doen of af te halen. De buurtsuper 2.0 of kruidenier op de hoek is de nieuwe manier van boodschappen doen op high traffic locaties. Kleine, sfeervolle winkels met een relatief beperkt aanbod van verse, lokale en huisgemaakte producten.

Op het LAB laten we de toekomst van High Trafic locaties zien: een convenience concept dat inspeelt op gemak, snelheid, vers en beleving. In een chaotische omgeving rust creëren, met een kwalitatief goed product en een prettige omgeving.

Chocolate excitement bij Dobla

Als mondiale speler onderscheidt Dobla zich op de markt voor chocoladedecoraties met een handgemaakt assortiment. Dobla creëert ‘chocolate excitement’, want gebak, dessert, koffie of ijs moet niet alleen geweldig smaken, maar er ook onweerstaanbaar uit zien. Met eenvoudig te gebruiken chocoladedecoraties veranderen alledaagse producten in specialiteiten en worden nieuwe, spannende ervaringen gecreëerd.

In het InnovationLAB toont Dobla verschillende innovaties zoals chocolade-fruitcups en – schijfjes, rietjes van chocola, chocoladenoten en -fruit, en de Dobla Donut & Cookie Topper: een topping met een boodschap of thema erop geprint, die smelt over een verwarmde donut of cookie.

Dobla gaat graag met u in gesprek over de trends in foodservice, hoe hier met verrassende presentaties op in te spelen is en hoe Dobla u daarbij toegevoegde waarde kan bieden. U vindt Dobla in All Day Breakfast, Evening en High Traffic Convenience.

Duurzame disposables

In het InnovationLAB toont Sier Disposables de nieuwe kansen en mogelijkheden van duurzame disposables. Sier informeert over de alternatieven voor single use plastics, hoe je daar mee om gaat en deze weer verwerkt na gebruik. Think Green, en ga met Sier Disposables in gesprek over het gebruik van disposables of durables, en de impact daarvan op het milieu.

Eiwitrijke producten on the go

Arla Foods juicht het toe dat fabrikanten binnen het InnovationLAB elkaar opzoeken en zo een totaalconcept kunnen tonen. Binnen High Traffic Convenience krijgt u de Arla biologische Kefir te zien en te proeven in verschillende smoothies. Krijg het verhaal van de Kefir te horen en kom er achter wat Kefir exact is en welke creaties er mee te maken zijn. Naast het aanbod van verschillende eiwitrijke producten wordt er ook Arla SKYR-ijsco gemaakt. Benieuwd naar de de on the go concepten van de verschillende Arla Foods merken? Op Horecava gaat Arla graag met u in gesprek. Het ijs van IJsmanschap wordt lokaal en ambachtelijk geproduceerd met echte ingrediënten en 100% natuurlijk. Perfect voor locaties waar veel traffic is en waarbij de doelgroep waarde hecht aan gezondere en betere producten op kwaliteitsniveau. 

Gloednieuwe Italiaanse gerechten To Go

De formule van Happy Italy To Go is jong, modern en de eerste Italiaanse take-away fastfoodformule ter wereld. Met twee vestigingen van Happy Italy To Go in Rotterdam is het tijd om de rest van Nederland kennis te laten maken met dit concept en te laten zien dat heerlijk eten ook gezond én betaalbaar kan zijn. Naast de reguliere Happy Italy gerechten biedt de To Go formule ook gloednieuwe gerechten aan, zoals de Pizza Mexican of Pasta Asian: echt vernieuwend lekker. Gerechten die passen bij iedere situatie en smaakpalet. Heb je zin in een gezonde hap? Terwijl je partner liever een vette hap wilt? Dat kan met onze nieuwe gerechten als onze Happy Burger, of een heerlijke bak Happy Fries met cheddarsaus. Maak kennis met deze nieuwe formule in het InnovationLAB bij High Traffic & Convenience.

Omhoog met de groentenconsumptie!

Greenco voert sinds 2015 campagne om te laten zien hoe leuk, lekker en vooral ook makkelijk groenten zijn. Samen met de andere partners toont Greenco als innovatieve producent en verkoper van snackgroenten een mooi en gevarieerd pallet aan producten die op ieder moment van de dag overal gegeten kunnen worden. Kom langs om te zien hoe inspirerend mini-groenten kunnen zijn, en maak gelijk kennis met de Tommies Tomaten Tap, een tomatendispenser voor werk en de Tommies Good to Go, een extra klein en extra zoet tomaatje, ideaal voor onderweg. Interessant voor de gastronomie zijn de Tommies Mini Toppers, hetzelfde mini-tomaatje als topper voor de maaltijd. Gezond snacken tijdens werktijd kan met de vergaderbox: drie soorten snackgroenten gezellig in een box bij elkaar.

SelfCookingCenter neemt werk uit handen

RATIONAL innoveert continue de productenlijn. Zowel hardwarematig als softwarematig. RATIONAL is uitvinder van de combi-steamer in 1976 en nog steeds werken dagelijks de medewerkers van de afdeling research & development aan verbeteringen van de productenlijn. Het huidige SelfCookingCenter® is slimmer dan ooit, eenvoudig te bedienen en zeer veelzijdig. Het is alsof er een extra medewerker in de keuken aanwezig is. Het SelfCookingCenter® laat niets aanbranden, kan meerdere verschillende producten tegelijk bereiden en aan het eind van de dag reinigt de RATIONAL zichzelf. In het InnovationLAB ervaart u de vele manieren waarop het SelfCookingCenter® in te zetten is en wat de mogelijkheden zijn van de combi-steamer.

Smaakvol ijs voor de moderne consument

Het ijs van Ijsmanschap is het perfecte convenience product. Makkelijk en verrassend smaakvol. Hygienisch verpakt en tegelijkertijd ambachtelijk met de hoogste kwaliteit. Een easy and quick sell. In het InnovationLAB laat IJsmanschap u zien hoe zij innoveren met ijs en zo een product maken dat past bij de moderne, bewuste consument die betere, duurzame producten verwacht. Aanschouw dat het diepvriesvak niet saai hoeft te zijn: IJsmanschap laat dat zien door mooie producten met veel smaak op een eigen manier te presenteren. Zo creëert u toegevoegde waarde bovenop het basisassortiment.

Verse kombucha on the go

YAYA Kombucha startte na ruim een jaar onderzoek de eerste professionele kombucha-brouwerij in Nederland. Het bedrijf zette door met de overtuiging om frisdrank gezonder en natuurlijker te maken. Inmiddels heeft YAYA Kombucha ook het tweede label Tommy’s Kombucha opgezet, gericht op high traffic/ to-go formules en retail. In de wereld High Traffic Convenience leert u leert alles over kombucha, thee fermenteren en werken met levende bacteriën. Voor velen is kombucha voor nog onbekend, maar andere rijden al om voor een Tommy’s Kombucha. 

Your most convenient partner

Convenience is de toekomst; Lekkerland is de specialist voor consumptie onderweg. Lekkerland biedt een antwoord op de consumententrends in food on-the-go; in ieder georganiseerd kanaal, waarin zij een toonaangevende rol spelen: Travel, Petrol, Fast service, Foodservice in (non)-food Retail en Leisure. In High Traffic Convenience laat Lekkerland zien dat zij een verbindend platform in de keten zijn, voor alle aspecten van het gemaksspectrum. Daarvoor ontvangt u niet alleen het juiste assortiment en fijnmazige distributie; ook reiken zij hun kennis aan, ontwikkelen conceptuele oplossingen en verzorgen opleidingen voor ondernemers. Dit alles met als doel Your Most Convenient Partner te zijn.
Ga in gesprek over de kijk van Lekkerland op consumententrends in het on-the-go landschap, vertaald naar oplossingen voor ondernemers om succesvoller te kunnen zijn, nu en in de toekomst.