High Traffic - Convenience

We eten steeds meer buiten de deur en vullen onze week met activiteiten waar we blij en ontspannen van worden. We zijn onderweg, werken, sporten, mediteren, socializen en delen daarbij onze tijd graag zo efficiënt en effectief mogelijk in. Eten of eten halen gebeurt daardoor steeds meer op high traffic locaties op de route.

Treinstations en vliegvelden vullen de verschillende behoeften van consumenten goed in met een uitgebreid aanbod van fastserviceconcepten. De keuze is groot, van ontbijt, gezonde maaltijden, vers en ook van een goede snack. Op tankstations is een goede verschuiving gaande naar steeds meer vers belegde broodjes, maar opvallend is dit aanbod slechts een beperkt deel van de dag te verkrijgen is. Hoe is hier meer uit te halen? De high traffic locatie naast de snelweg gaat in de toekomst steeds meer functies aanbieden: naast een uitgebreid aanbod van versbereide gerechten, is er een gelegenheid om te werken, vergaderen, sporten en boodschappen te doen of af te halen. De buurtsuper 2.0 of kruidenier op de hoek is de nieuwe manier van boodschappen doen op high traffic locaties. Kleine, sfeervolle winkels met een relatief beperkt aanbod van verse, lokale en huisgemaakte producten.

Op het LAB laten we de toekomst van High Trafic locaties zien: een convenience concept dat inspeelt op gemak, snelheid, vers en beleving. In een chaotische omgeving rust creëren, met een kwalitatief goed product en een prettige omgeving.

Chocolate excitement bij Dobla

Als mondiale speler onderscheidt Dobla zich op de markt voor chocoladedecoraties met een handgemaakt assortiment. Dobla creëert ‘chocolate excitement’, want gebak, dessert, koffie of ijs moet niet alleen geweldig smaken, maar er ook onweerstaanbaar uit zien. Met eenvoudig te gebruiken chocoladedecoraties veranderen alledaagse producten in specialiteiten en worden nieuwe, spannende ervaringen gecreëerd.

In het InnovationLAB toont Dobla verschillende innovaties zoals chocolade-fruitcups en – schijfjes, rietjes van chocola, chocoladenoten en -fruit, en de Dobla Donut & Cookie Topper: een topping met een boodschap of thema erop geprint, die smelt over een verwarmde donut of cookie.

Dobla gaat graag met u in gesprek over de trends in foodservice, hoe hier met verrassende presentaties op in te spelen is en hoe Dobla u daarbij toegevoegde waarde kan bieden. U vindt Dobla in All Day Breakfast, Evening en High Traffic Convenience.

SelfCookingCenter neemt werk uit handen

RATIONAL innoveert continue de productenlijn. Zowel hardwarematig als softwarematig. RATIONAL is uitvinder van de combi-steamer in 1976 en nog steeds werken dagelijks de medewerkers van de afdeling research & development aan verbeteringen van de productenlijn. Het huidige SelfCookingCenter® is slimmer dan ooit, eenvoudig te bedienen en zeer veelzijdig. Het is alsof er een extra medewerker in de keuken aanwezig is. Het SelfCookingCenter® laat niets aanbranden, kan meerdere verschillende producten tegelijk bereiden en aan het eind van de dag reinigt de RATIONAL zichzelf. In het InnovationLAB ervaart u de vele manieren waarop het SelfCookingCenter® in te zetten is en wat de mogelijkheden zijn van de combi-steamer.