Horecava schuift door naar het voorjaar

Marketing Breakfast Club

Voor de vierde keer organiseren FoodserviceXs en Horecava de Marketing Breakfast Club. Dit is hét ontbijt voor marketeers in de foodservice branche. In één ochtend ben je als marketeer up-to-date over het thema ‘Radicale Transparantie’. Ben jij er ook bij op dinsdag 12 januari in RAI Amsterdam?

Aanmelden voor de Marketing Breakfast Club kan via de speciale uitnodigingsmail die eind december verstuurd wordt.

Thema: Radicale Transparantie

We moeten toe naar een gelijk speelveld waarbij duurzaamheid centraal staat. De vervuiler komt nu weg met een
concurrentievoordeel omdat de maatschappelijke kosten uit de prijs verdwijnen en worden afgewenteld op de belastingbetaler en de rekening van onze kinderen. We moeten toe naar een nieuwe manier van verwaarden, een nieuw systeem waarbij de vervuiler betaalt.

Het hangt in de lucht dat een dergelijk systeem de toekomst is, en dat steeds meer producenten ketenverantwoordelijkheid gaan nemen, maar hoe gaan we dat organiseren, en wie is de eerste die hier grootschalig mee van start gaat? Gaan consumenten dat überhaupt pikken? Marketeers hebben daar natuurlijk ook een grote rol in, want hoe krijg je jouw radicale verhaal over de bühne?

Marketing Breakfast Club

Het programma

08:00 – 09:00 uur:  Transparency Breakfast
09:00 – 12:00 uur:  Keynotes & best practices over “Radicale Transparantie” met onder andere Aljan de Boer, Pals Brust, Volkert Engelsman, Steven Tol en Danielle Braun
12:00 – 13:00 uur:  Rondleiding over de beurs incl. lunch bites

Sprekers

Aljan de Boer Community Director bij IRG
Volkert Engelsman CEO Eosta & Pleitbezorger bij True Cost Food Calculation
Pals Brust Co-founder Up-Set Textiles
Steven Tol Marketing Manager Benelux bij Oatly
Daniëlle Braun Corporate Antropoloog

LEARNING

Tijdens de Marketing Breakfast Club kijken we hoe jij, met jouw merk(en) de stap kunt zetten naar verbeterend ondernemen. We presenteren inspirerende voorbeelden van zowel binnen als buiten de foodservice branche.

NETWORKING

Het is tijdens een goede bak koffie en een informeel ontbijt het ideale moment om andere marketeers uit de branche te ontmoeten. Daarnaast leer je van zowel je collega’s als de sprekers en is het aan jou om ook jouw kennis te delen met de andere marketeers.

TRENDTOUR

Na de ochtendsessie nemen we je onder leiding van Food Inspirations mee op trendtour over de beurs. Waarbij we onder andere het Theater bezoeken. Daarnaast geeft het Marketing Breakfast Club – ticket je gratis toegang tot Horecava om op eigen gelegenheid de beurs te bezoeken.

"Wij zijn er om het werk van food marketeers een beetje makkelijker te maken. Door de samenwerking met Horecava kunnen we samen de trends en ontwikkelingen die we signaleren in de markt van eten en drinken, delen met alle marketeers uit onze mooie branche!"
"De Marketing Breakfast Club is dé plek voor alle marketeers uit de foodservice branche."
"De vorige Marketing Breakfast Club werd beoordeeld met een 8,2!"

Het Marketing Breakfast Club – ontbijt wordt mede mogelijk gemaakt door:

Blijf op de hoogte

Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.

Deel dit bericht
Welkom bij Horecava!

Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!