Asian Horecavizier

Asian Horecavizier is het blad van HorecaVizier voor de Aziatische horecaondernemer en richt zich op het food en non-food met de nieuwste trends, kooktechnieken, fabrieksreportages, productinformatie, horecanieuws, columns, interview chef-kok en een interview met een cafetariahouder. Asian Horecavizier verschijnt 3 keer per jaar met een oplage van 10.000 exemplaren ,welke gratis verzonden worden. Verspreiding geschiedt geadresseerd naar 5.000 Aziatische horecaondernemers in zowel de restauratieve als fastfood sector en 5.000 exemplaren worden in pakketjes verzonden naar Aziatische horecagroothandels en toko's.

www.asianhorecavizier.nl

Culinair Saissonnier

Culinaire Saisonnier, al sinds 1996 op de markt, is het seizoensmagazine voor de professionele gastronomie. Het glossy vakblad verschijnt 4 keer per jaar, telkens bij de aanvang van een nieuw seizoen, en wordt gebruikt als inspiratiebron. De inhoud bestaat voornamelijk uit achtergrondreportages over producten, technieken en restaurants, met veel internationale recepturen en prachtig fotowerk. Culinaire Saisonnier is ook op de Franse markt aanwezig. Saisonnier France is geen vertaling, doch heeft een eigen redactie. De chefsclub Les Amis Saisonnier, met circa 100 aangesloten topchefs in 4 landen, maakt deel uit van het magazine. Jaarlijks organiseert de redactie in Maastricht het spraakmakende vakevenement Folie Culinaire. Er bestaat ook een digitale versie van Saisonnier, te vinden via www.magzine.nu. Speciaal voor de zoete keuken heeft Saisonnier een zusje: Pâtisserie & Desserts. Dit roze glossy vakblad dat eveneens 4x per jaar verschijnt, richt zich op restaurantpatissiers, banketbakkers en chocolatiers. Er bestaat ook een digitale versie. De derde tijdschriftenpoot van uitgeverij Culibooks/Euroffice betreft het vakblad KoksKoerier, het verenigingsblad van Koksgilde Nederland. Het Gilde telt ruim 3.500 leden. De uitgeverij heeft een webshop www.culiboutique.eu en produceert diverse culinaire boeken.

www.saisonnier.net

Drink Inspiration Magazine

Drink Inspiration Magazine is hèt online trend- en inspiratiemagazine voor de drankverstrekkende horeca. Drink Inspiration Magazine wil de drankverstrekkende horeca helpen met innovatie en eigentijds ondernemerschap. Drink Inspiration Magazine voegt waarde toe aan de drankprofessional, en biedt inspiratie voor bedrijfsvoering en verbetering. Drink Inspiration Magazine is gericht op ondernemers en professionals in de drankensector, en een ieder die affiniteit heeft met drank en horeca. Drink Inspiration Magazine richt zich op ondernemers die vooruit willen met hun bedrijf. Die open staan voor inspiratie en informatie, die actief aan de gang zijn met medewerkers, activiteiten, product, klanten. De redactie legt het accent op trends, marktontwikkelingen, inspiratie, interviews, conceptwatching en journalistieke reportages. Het magazine kenmerkt zich door een interactieve manier van communiceren met veel aandacht voor beeld en geluid (video,foto’s, audio columns, muziek). De tekst is ondersteunend aan het beeldverhaal of ter verdere verdieping. Drink Inspiration Magazine heeft haar eigen app in de App Store. Ben je een drankprofessional en op zoek naar inspiratie en trends binnen de drankenwereld? Meld je dan nu gratis aan via aanmelden.drinkinspiration-magazine.nl en download de Drink Inspiration Magazine app in de App Store.

Keep your drinks up!
www.drinkinspiration-magazine.nl

Dagelijkse beurseditie van Entree Magazine

Entree Magazine is hét vakblad voor de horeca en verschijnt 11 keer per jaar. Het biedt actuele innovatie, informatie en inspiratie voor de professional. Belangrijke pijlers zijn ondernemerschap, culinair, dranken en stijl & design. Daarnaast speelt fotografie een prominente rol en organiseert Entree diverse verkiezingen, waaronder de jaarlijkse Hospitality & Style Awards. Uiteraard is Entree ook online volop actief op EntreeMagazine.nl en op sociale media met @EntreeMag.

Op de Horecava 2017 geeft Entree Magazine, net als vorig jaar, een dagelijks editie uit van meer dan 50 pagina’s . Deze edities worden dagelijks gratis verspreid onder standhouders en bezoekers in een totale oplage van 40.000 stuks over de 4 dagen. Het gaat om een exclusieve coproductie van de Horecava en Entree. De glossy-uitgaven worden geheel door de redactie van Entree Magazine geproduceerd. Redacteuren en fotografen vergaren het nieuws op de beursvloer en zorgen voor mooi beeldmateriaal. Vormgevers brengen het geheel samen: de look-and-feel is volledig in de stijl van de maandelijkse, reguliere Entree. De Horecava-uitgaven worden ’s nachts gedrukt en de ochtend na de beursdag verspreid op verschillende strategische posities, via displays en door hostessen. Daarnaast kunnen mensen zich te zijner tijd op EntreeMagazine.nl/Nieuwsbrief inschrijven om de digitale versies te ontvangen. Al met al dus ook een vooruitblik op veel mooie exposure, zowel redactioneel als commercieel.

Bezoek het team van Entree in de Innovation Lab Newsroom op het  standnummer 01.585

Entree Magazine is met een minimale oplage van 24.000 het grootste horecavakblad van Nederland. Met 11 uitgaven per jaar, dagelijkse online nieuwsberichten en wekelijkse nieuwsbrieven blijven horecaondernemers op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en de achtergronden. Entree inspireert en informeert over bedrijfsvoering, innovatie, trends, design, gastronomie, regelgeving, personen en producten.

 

@FoodClicks

@FoodClicks is al ruim vier jaar hét crossmediale informatie platform van de out-of-home sector. De diversiteit van de markt wordt binnen @FoodClicks geclusterd in drie focus gebieden, te weten: Horeca, Catering en Gemak. Aan de hand van onderscheidende nieuwsberichten, reportages en interviews blijven ondernemers op de hoogte van alle ontwikkelingen in de dynamische foodservice markt.

www.foodclicks.nl

From Farm to Fork

From Farm to Fork biedt 248 pagina's aan culinaire inspiratie voor iedereen die van Holland houdt. Het boek brengt het verhaal van Boer tot Bord in alle 12 provincies in beeld, met (h)eerlijke signatuurgerechten van ruim twintig Nederlandse (sterren)chefs en gezonde streekproducten van oer-Hollandse bodem: van Limburg tot de Wadden, en van Amsterdam tot Twente. 

Reserveer het boek 

Gastronomie

Gastronomie is het gratis blad van HorecaVizier, gericht aan de Horecaondernemer en medewerkers, werkzaam in de gehele restauratieve sector. Het vakblad Gastronomie is een breed toegankelijk uitgave dat zich richt op het food en non-food in de Horeca met maandelijks de nieuwste trends, kooktechnieken, productinformatie, horecanieuws, columns, wijninformatie en interviews met ondernemers en medewerkers. De oplage van Gastronomie is 20.000 exemplaren per maand en verschijnt 6x per jaar.

www.horecavakbladgastronomie.nl

Horeca magazine (KHN)

Horeca Nederland Magazine, tijdschrift voor horecaondernemers, is een uitgave van Koninklijke Horeca NederlandKoninklijke Horeca Nederland (KHN) is de grootste horeca belangenorganisatie in ons land en vertegenwoordigt 20.400 horecaondernemers met 200.000 horecamedewerkers. KHN maakt zich sterk voor de horeca, geeft leden persoonlijk advies en biedt financieel voordeel. Om leden en bestuurders te informeren en betrekken zet KHN diverse kanalen in zoals khn.nl, Horeca Nederland Magazine en de digitale nieuwsbrief.

www.khn.nl

HorecaVizier

HorecaVizier is een vakblad binnen de Nederlandse Horeca. De HorecaVizier is een informatiebron voor ondernemend Horeca Nederland, met maandelijks een compleet aanbod over personeel vacatures, nieuwe producten, interviews met bekende Nederlanders, bijzondere horecabedrijven, en het totale horeca-marktaanbod van de makelaars. De HorecaVizier verschijnt 12 x per jaar en wordt met een maandelijkse oplage van 20.000 (full color) gratis verzonden naar de Horecaondernemer. In januari een oplage van 40.000 exemplaren. Horecavizier wordt ondersteund met de websites www.horecasite.nl en www.horecavizier.nl.

www.horecavizier.nl

KTC koffieTcacao magazine

“Liefhebbers van koffie, thee en cacao informeren en inspireren.” Dat is waar KTC magazine voor staat. Niet enkel voor professionals maar ook de thuisbarista, de geeks, de chocoholics, de liefhebber van echte thee en de enthousiaste thuiskok. KTC magazine is het antwoord op de groeiende behoefte aan toegankelijke informatie over koffie, thee en cacao op zowel professioneel als particulier gebied. KTC magazine is uniek, heeft lef en geeft deze pure producten de eigentijdse aandacht die ze verdienen.

www.koffietcacao.nl

Misset Catering

Misset Catering is hét vakblad voor managers in catering in business, party, care en education. Het behandelt de trends en ontwikkelingen in de veelzijdige wereld van catering. Interviews met ondernemers, managers en specialisten uit de branche, conceptanalyses, tips over alle aspecten van het management en aandacht voor de werkvloer. Het vakblad verschijnt 6x per jaar en wordt ondersteund door de site www.missetcatering.nl.

Misset Horeca

Misset Horeca is al bijna 65 jaar een begrip in de Nederlandse horeca. Ambitieuze horecaprofessionals vinden bij Misset Horeca informatie, inspiratie en praktische handvatten om zichzelf en hun zaak nog succesvoller te maken. Het vakblad verschijnt elke 2 weken en wordt ondersteund door diverse nieuwsbrieven en de site. Daarnaast organiseert Misset Horeca diverse evenementen zoals de verkiezing Misset Horeca Terras Top 100.

www.missethoreca.nl

Out of Home Shops

Out of Home Shops is al 17 jaar het onmisbare vakblad voor professionals in de Out of Home markt. Wij informeren en adviseren ondernemers, formuleorganisaties, groothandels en fabrikanten in de petrol, gemaks, catering en horecabranche met ons crossmediale platform. ''Out.of.Home Shops heeft als missie om ondernemers en beslissers in de branche steeds op nieuwe kansen en ontwikkelingen in de foodservice te wijzen''.

www.outofhome-shops.nl

 

Snackkoerier

Snackkoerier is dé multimediale informatiebron voor ondernemers en managers in de fastservicesector. Snackkoerier informeert over achtergronden bij het nieuws, ondernemen, marktontwikkelingen en trends in binnen- en buitenland. Het vakblad verschijnt elke 2 weken en wordt ondersteund door een nieuwsbrief en de site www.snackkoerier.nl. Daarnaast organiseert Snackkoerier de verkiezing Snackkoerier Cafetaria Top 100, waarin jaarlijks de beste cafetaria van Nederland wordt uitgeroepen.

www.snackkoerier.nl